Oman kylän palvelut

Olemme koonneet tälle sivulla vaaralalaisille palveluja tarjoavia yrityksiä ja henkilöitä. Vaarala Seura ei kuitenkaan vastaa tietojen oikeellisuudesta, tilatuista palveluista, niiden hinnoittelusta tai laadusta.

Kampaamo- ja kauneudenhoitopalvelut

Parturi-kampaamo Trevi

Kampaamo- ja parturipalveluita sekä ripsien ja kulmien värjäystä.
Raija Sarlin, p. 045 327 7761
Kalliokuja 18. Käynti kampaamoon Hakunilantien puolelta (Hakunilantie 6).

Salon Arianne, koko perheen hiuspalvelut

Kampaajamestarin vankalla ammattitaidolla. Vaaralassa jo vuodesta 2005.
Lähdepuistontie 17, ajanvaraus p. 098764788
Some, messenger, anne.salonarianne.laine@gmail.com.

Uutuutena valmistamme upeita, uniikkeja koruja kalojen nahoista hartsipinnoitteella. Linkki, josta pääsee verkkokauppaamme: https://nordicfishjewelry.com/?_ab=0&_fd=0&_sc=1
Yhteydenotot:
Info@nordicfishjewerly.com
Lämpimästi tervetuloa!
Anne

Kauneushoitola Irmeli Katriina

Hemmottelua, hyvää oloa ja kauneutta!
Asiakkaille löytyy maksuton pysäköinti, lisätiedot saat varausvahvistuksen yhteydessä.

• Kosmetologipalvelut
  • Elämykselliset hoidot
  • Kuumakivihieronta, imukuppihieronta
  • Kauneussynttärit
  • Kauneudenhoidon palvelut kotiin ja työpaikalle

Shoppitunteja viikoittain ilman ajanvarausta. Löydät aukioloajat verkkosivuiltamme: www.irmelikatriina.fi/ajankohtaista

Käytössämme ovat laadukkaat luonnonkosmetiikan tuotteet. Kauneushoitolasta on mahdollista ostaa myös tuotteita kotiin ja lahjaksi. Meiltä myös lahjakortit! Tilaa uutiskirje verkkosivuiltamme ja saat kuukausittain postia tuotteista ja palveluista!

Lisätiedot palveluista ja varaukset:
www.irmelikatriina.fi

Hierojat

Koulutettu hieroja Petra Kärkkäinen

Hierontapalvelut
Kuussillankuja 6, 01230 Vantaa
www.hierojapetra.fi

Hyvinvointituotteet

Forever Living Products Aloe vera -pohjaiset hyvinvointituotteet

Toimin jälleenmyyjänä Forever Living Products Scandinavia AB:ssä, joka on Pohjoismaiden suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Ole yhteydessä, kun haluat tilata tai tutustua puhtaisiin ja laadukkaisiin hyvinvointituotteisiin!

Kirsi Mansikkasalo-Leinonen
Vaaralankulma 35 D
0407391979
kirsimansikkasalo@hotmail.com

Rakentaminen ja remontointi

Vitos Oy

Tekee kaikenlaisia rakennus- ja korjaustöitä:

• Vesivahinkokorjauksia
  • Terasseja
  • Aitoja
  • Sokkeleiden rappauksia
  • Maalauksia ulkona ja sisällä
  • Vesikourujen tyhjennyksiä ja pesuja
  • Huoneistoremontteja – isoja ja pieniä
  • Pienkorjauksia kiinteistöissä ja asunnoissa voimme siis tehdä vaikka tunnin työn, mutta minimiveloitus on 2h, 54 €/h sis. alv 24%

Auton käyttö 35 €/päivä, ei kilometri korvauksia. Materiaalit kuittiperusteisesti + 12 % myyntikate.

Kauttamme löytyy putki, sähkö, peltiseppä, puuseppä, kattotyöt, maansiirtoa esim. salaojaremontit sekä monia muita erikoisosaamisia.

Yhteystiedot:

Jani Tonttila
Virta&Tonttila Saneeraus Oy
Rajatie 30 B
jani.tonttila@vitos.fi
www.vitos.fi

Loma-asunnot

Vuokraamme kakkoskotiamme Ranskan Rivieralla, Cagnes-Sur-Mer -nimisessä kaupungissa, Nizzan kupeessa. Avaimet ja infot saa meiltä jo Vaaralasta eli paikanpäällä ei tarpeena sisäänkirjautumista yms. järjestelyä.

Hyväkuntoinen huoneisto kivalla merinäköalalla Antibesin lahdelle. Olohuoneesta ja makuuhuoneesta on molemmista käynti parvekkeelle, josta esteetön ja aurinkoinen näkymä. Hyvin hoidettu ja turvallinen taloyhtiö (yhtiössä talonmies ja sähköinen portti). Taloyhtiöllä kausiluonteinen uima-allas ja huoneistoon kuuluu oma autopaikka. 5 vuodepaikkaa, kaksio, 47 neliötä. Asunnossa mm. pyykinpesukone, tiskikone, wi-fi ja normaalisti varusteltu keittiö.

Hinta 70e/yö syyskuu-toukokuu ja kesäkuu-elokuu 100e/yö. Loppusiivous 60e/majoitus sis. lakanat & pyyhkeet ja minimimajoitusaika 6 vuorokautta.

Aivan Nizzan lähellä sijaitsevassa Cagnes-Sur-Merissä yhdistyvät perinteinen Etelä-Ranskalainen pienkaupunki ja metropolialueen palvelut. Myös Antibes, Cannes, Monaco jne. ovat lyhyen junamatkan päässä. Monipuoliset palvelut saatavilla myös jalkaisin: Lähipalvelut (supermarketti, muutama ravintola ja leipomo) n. 5-10min kävelymatkan päässä, juna-asema n. 15min ja ranta jne. ravintolat n. 20-25min. Nizzaan edulliset lennot ja lentoasemalle asunnosta n. 10 min taksimatka.

Tarkemmat tiedot, kuvat jne: https://www.airbnb.com/rooms/29645433 ja lisätietoja annamme mielellämme: keijokiiskinen@hotmail.com & +358 50 570 2856 / Riikka.

Vuokrataan tiloja

Vaaralan Kappeli

Kappelin vuokrausta koskevat tiedustelut:
Vaaralankappeli@gmail.com
vaaralankappeli.fi

Päivävuokra on 100 euroa. Käytettävissä on kahvin- ja vedenkeittimet sekä n 50 hengen kahviastiasto. Astioita voi käyttää, kunhan palauttaa ne hyllyyn pestyinä.

Saliin mahtuu n. 70 henkeä, kun pöytiä ei käytetä ja kahvittelupöytien kanssa n. 50 henkeä.